Dazzle als keeper!

19-11-2012 16:53

Één van Dazzle zijn favoriete spelletjes is voetballen. Nou ja...van voetballen komt niet veel want Dazzle duikt op de bal en klemt zijn kaken en poten om de bal. Ik probeer dan (voorzichtig) schoppend de bal weg te schieten maar geen kans hoor...langs deze keeper kom je niet! Prachtig vind hij dat. Als ik dan zeg: "Ik ga hem pakken", rent hij gauw met de bal in zijn bek weg en dan is het feest helemaal compleet als ik achter hem aan ren! Gelukkig hebben we een vrij ruime tuin zodat Dazzle naar hartenlust kan rennen. Dakota komt er soms ook even bij en gaat dan van gekkigheid een beetje als een paardje met haar hoofd heen en weer schudden en bokken. Echt spelen doet ze niet, heeft ze als jonge hond in Spanje waarschijnlijk nooit geleerd...

Helaas voor mij is een stuk van de tuin nog niet aangelegd en is juist dat gedeelte het favoriete stuk van Dazzle...hij ziet er dus bijna dagelijks als een zwijntje uit en naar een uurtje slapen in huis ligt al dat zand netjes in de woonkamer...ze hebben dan misschien een zeer korte vacht maar het zal je verbazen hoeveel zand er nog uitkomt...tja ik zal maar even gaan stofzuigen!

Onderwerp: Dazzle als keeper!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht