Meten = weten!

28-11-2012 13:43

Dazzletje is allang geen Dazzletje meer...Hij is groot echt groot! De 51 cm lijkt hij al voorbij, officieel te groot dus voor een Whippet reu. Tja ik kan hem niet remmen he? Om nu eens precies te weten hoe groot hij nu werkelijk is ga ik a.s. zaterdag naar zijn fokkers die hem gaan opmeten met een daarvoor speciaal bestemd meetpoortje. Ik ben erg benieuwd want als ik hem meet met een meetlint, wat natuurlijk zeer onnauwkeurig is..., meet ik wel 53cm!!! En hij is nu pas bijna 7 maanden! Maar ja zoals ik al zei, het is zeer onnauwkeurig dus wie weet komen we zaterdag uit op 51 cm? Zijn forse maat betekent voor mij wel dat ik serieus moet nadenken of ik hem uitbreng op een show. Zoals ik er nu over denk zal ik hem pas showen als hij uitgegroeit is en alleen als hij erg mooi is en dus wat kan toevoegen aan het ras. Ik denk namelijk dat als hij echt een goede reu blijkt te zijn zijn maat niet het zwaarst zal/moet wegen en hij evt. een bijdrage kan leveren als (dek)reu maar als hij 'gewoon' een (voor mij ongelooflijk) mooie reu is ga ik hem niet naar shows doen. Dat wordt dan alleen maar een teleurstelling keer op keer vanwege zijn maat en daar heeft niemand wat aan. Ach ik wilde ook een Whippet als gezinshond waar ik lekker mee kan sporten en coursen. Nou dat kan altijd al wordt hij 80 cm......ha, ha, ha, dat zou wat zijn zeg..............................................

Onderwerp: Meten = weten!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht