Puberitus.........................

23-11-2012 14:41

Dazzle lijdt aan Puberitus................................Het is dat hij geen vingers heeft want anders zou hij regelmatig zijn middelvinger naar mij uitsteken...! Hij heeft nogal last van zijn hormonen geloof ik; tegen heggen aan plassen met zijn poot hoog (hij is 6 maanden...!), klappertanden als hij een teefje tegenkomt en als hij met een reu speelt zo'n kabaal maken en zo met zijn lichaam tegen de ander aanbeuken dat die er bang van wordt. En ik maar corrigeren á la Ceasar Millan; een kleine tikje/knijpje in de nek of flank en een "Uhh" (i.p.v. tss) geluid erbij. Echt onder de indruk is meneer er niet van. Hij gaat vaak gewoon vrolijk door of bijt, wlliswaar zachtjes, in mijn hand als ik hem tegenhoud. Het commando 'hier' is spontaan uit zijn hersenen verdwenen en 'zit' en 'rustig'...uhhh...daar heeft hij nog nooit van gehoord...! Gelukkig blijft hij binnen mijn lekkere pup met zijn knuffels en heerlijke kusjes maar buiten laat ik toch regelmatig een zucht...ach het duurt nog maar een maand of........?!

Onderwerp: Puberitus.........................

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht