TEveel energie!!!

11-12-2012 19:28

Ongelooflijk wat een energie er uit zo'n slank hondje kan komen...!!! Ik heb de laatste dagen helaas veel gewerkt en dus kon Dazzle niet los lopen want dan moet ik naar het bos en omdat het vroeg donker is, is dat dus geen optie... Gevolg: een stuiterbal ha, ha! Ik ga dus met hem een stuk wandelen in het dorp, spelen in de tuin, binnen spelen etc. Helaas onvoldoende want Dazzle springt 1,5 meter in de lucht en bijt in mijn armen...puur uit spel maar ja niet echt bevoordelijk voor mijn huid... Gisteren dus besloten dan maar een stuk te fietsen in het dorp. Nou ik wist niet dat een Whippet eigenlijk een kangeroe is??? Hij ging de eerste meters alleen maar op zijn achterpoten!!! Hij springt zo gemakkelijk en licht. Hij vond het super maar uiteraard heb ik voorzichtig gedaan qua snelheid en afstand. Tenslotte is hij nog maar 7 maanden en mag hij eigenlijk nog niet aan de fiets. Voor nu was het een keer goed want hij kwam lekker voldaan thuis en ging heerlijk slapen. Vandaag een flinke wandeling aan de lijn gedaan na mijn werk en morgen ben ik gelukkig vrij zodat ik het bos in kan! Als hij straks een jaar oud is ga ik langzaam het fietsen oppakken en steppen. Ik zal zelf een stuk fitter gaan worden met zo'n kangeroetje in huis!

Onderwerp: TEveel energie!!!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht