Veel te lang niets geplaatst!

20-10-2013 19:22

Het is alweer even geleden dat ik wat heb geplaatst. Veel te lang want wat is er al weer veel gebeurd! Dazzle heeft elke week nog zijn PR op de baan verbeterd! En mooie coursingen laten zien! Wat doet hij het goed en wat hebben we er beide plezier van! Op dit moment heb ik even wat gas teruggenomen met hem omdat hij nog 1,5 jaar moet worden en hij bijna het hele seizoen gelopen heeft. Volgend voorjaar gaan we het 'serieus' aanpakken. Ik zal hem officieel laten meten en een 'goed rond' verklaring proberen te halen (moet lukken!). Daarna kan ik een renlicensie aanvragen en kunnen we wat wedstrijdjes gaan lopen. Leuk en gezellig heb ik inmiddels gemerkt (Ik zit in het wedstrijdsecretariaat van de Rhedense windhondenrenvereniging Swift voor de coursingwedstrijden). Best pittig maar erg leuk om te doen. wat een gezelligheid op zo'n terrein! Allemaal prachtige hondjes, trotse eigenaren, campers, caravans, lekker eten en naar meer smakende drankjes! Ik droom stiekem al van mijn eigen volkswagen T1, hondjes mee en lekker overnachten op de coursinterreinen. Helaas zegt mijn bankrekening wat anders......maar dromen moet men houden! Ik heb het ook reuze naar mijn zin bij Swift en veel nieuwe leuke mensen leren kennen! Ik ben echt blij dat ik de Whippet als ras gevonden heb. Dit is echt helemaal mijn ras!!!